Avajaishumua
Tampereen myymälämme muutti kesällä uusiin tiloihin Lielahdessa, mutta oikeastaan vasta syksymmällä tuli sopiva väli avajaisille. Avajaisia juhlittiin kahtena päivänä. Perjantaina 12.10. pidimme kutsutilaisuuden arkkitehdeille, sisustussuunnittelijoille sekä muille rakentamisen ja asumisen ammattilaisille. Lauantaina 13.10. järjestimme kaikille avoimen tilaisuuden, jota mainostimme lehdissä, somessa ja kotisivuillamme.
Esittelimme avajaisissa tuoteuutuuksia, uusia malliryhmiä ja mallistoamme. Paikalla oli molempina päivinä yhteistyökumppaneidemme edustajia. Stalan uusi Tailor-made -tiskipöytä sai ammattilaispäivänä paljon huomiota, samoin Savon maahantuoma Bora Classic, jolla kokki Chef Santeri loihti aivan tajuttoman mureaa sisäfilettä. Harmillisesti taitava kokkimme sairastui äkillisesti, eikä päässyt lauantaina paistamaan lehdessä lupaamiamme pannukakkuja. Onneksi Electroluxin edustaja Risto paikkasi tilannetta ja laittoi Sousvide-höyryuunilla todella huippuruokaa kasviksista ja lihasta.
Avajaiset olivat kaiken kaikkiaan todella onnistuneet. Ihmisiä oli hienosti liikkeellä molempina päivinä. Ammattilaispäivänä vieraita oli reilut viisikymmentä ja lauantain avajaisissa kävi arviolta noin 150 henkilöä. Ihmiset tuntuivat olevan kiinnostuneita ja liikkeellä tositarkoituksella. Avajaiskampanjat herättivät mielenkiintoa, voit lukea niistä tarkemmin täältä >>
Ammattilaisille järjestetty ilta osoittautui toimivaksi konseptiksi. Kokeilimme tämän tyyppistä tapahtumaa nyt ensimmäistä kertaa ja olimme niin tyytyväisiä, että tulemme varmasti järjestämään jotain tällaista toistekin. Nyt on saatu hiukan kokemusta, jonka pohjalta voi lähteä kehittämään jotain vielä parempaa. Kutsutilaisuus ei ollut yksipuolista suhdetoimintaa yrityksemme ja kutsuvieraidemme välillä, vaan myös vieraat keskenään pystyivät luomaan uusia yhteistyökuvioita tai verestämään vanhoja.
Palaute sekä yritystämme, tuotteitamme että uutta myymäläämme kohtaan oli todella positiivista. Oli hienoa kuulla, että tapaamme toimia kalustemarkkinoilla arvostetaan. Olemme aina panostaneet siihen, että asiakas jää tyytyväiseksi. Aina ei kaikki mene kuin Strömsössä, mutta reklamaatiotkin pyrimme hoitamaan kunnialla loppuun. Tyytyväinen asiakas kun on paras markkinointikanava.