Sisältömarkkinointi-kampanja Iltalehdessä
Vallitsevan pandemiatilanteen vuoksi olemme joutuneet miettimään uusia keinoja tavoittaa asiakkaita. Vuosittain alkuvuodesta järjestettävät Asta-messut on ollut meille tärkeä kanava saada nimeämme tunnetuksi rakentajien ja remontoijien keskuudessa. Nyt messut on siirretty hamaan tulevaisuuteen ja sen aiheuttamaa tyhjiötä paikkaamaan olemme aloittaneet sisältömarkkinointikumppanuuden Iltalehden kanssa.
Alueelliselle minisaitillemme ilmestyy kaupallisia yhteistyöartikkeleita parin viikon välein. Ensimmäinen artikkeli julkaistiin maanantaina 11.1. Kaupalliset yhteistyöt näkyvät Iltalehden lukijoille Pirkanmaan ja Pohjois-Satakunnan aluella - ehkä sellainen on tullut jo sinuakin vastaan? Mikäli kiinnostuit, käy kurkkaamassa miltä minisaittimme näyttää. Ja pysy kuulolla - uusia juttuja on tulossa vielä monia!